O fotografie de produs reusita “vorbeste” despre produs. De fapt, scopul principal al unei sedinte foto de produs este comunicarea vizuala, expunerea unor caracteristici ale produselor. Astfel, conteaza foarte mult calitatea imaginii, dar si cadrul, ambientul in care produsul este fotografiat. Realizam fotografie de produs pentru cosmetice, bijuterii, imbracaminte, incaltaminte, fotografie pentru preparate culinare pentru restaurante, cafenele si multe altele. Depasim tiparele clasice si punem in valoare produsele prin fotografii memorabile, deosebite.
Fotografia publicitara tematica este cea mai creativa parte a serviciilor de fotografie marca Web Efektiv. Este vorba in special despre sedintele foto pe care le realizam cu scopul de a scoate in evidenta un aspect comercial al subiectului promovat. Utilizam adesea grafica digiala si tehnici de compozitie pentru a sustine sau chiar pentru a spori impactul. Sedintele foto tematice realizate de Web Efektiv ajuta in special comunicarea vizuala prin cresterea brand awareness si brand recognition.
Oferim servicii complete pentru fotografie de eveniment de tipul activari de brand. In urma sedintelor foto de eveniment livram materialele necesare pentru campaniile de promovare pre-event si post-event in digital sau print. Dispunem de know-how-ul si echipa necesare pentru a livra fotografii care sa puna in valoare atmosfera din cadrul evenimentului, dar si produsele prezentate.
Echipa te reprezinta! In era computerelor si a comunicarii digitale este cel putin benefic pentru comunicarea de brand sa reuseasca sa aduca in prim-plan persoanele din spatele produselor sau a serviciilor oferite. Realizam sedinte foto de prezentare a echipei tale pentru a creste increderea clientilor in business-ul tau. Fotografiile corporate reprezinta o sursa potrivita pentru comunicarea social media, comunicarea in cadrul sectiunilor de blog sau articole din website, precum si in brosurile tiparite.
Randarile 3D sunt extrem de eficiente in special pentru produse si pentru a expune vizual subiecte dificil de fotografiat.
Randarile si vizualizarile 3D aduc plus-valoare in plan vizual in special pentru prezentarea produselor din domeniile industrial, medical sau cel tehnologic.