WEBEFEKTIV BLOG

Agenția Web Efektiv – creatorii campaniei Metal pentru Viitor

autor: Echipa Web Efektiv

Am creat campania Metal pentru Viitor, care își propune ca dezvoltarea industrială să continue în mod sustenabil. Metal pentru Viitor vizează principalii jucători din industrie, mai exact din domeniile reciclării metalelor, al economiei circulare și al dezvoltării de soluții sustenabile pentru industrie. Campania are drept call-to-action principal realizarea de parteneriate între companii din industrie în vederea implementării modelului economiei circulare. Acesta este și scopul principal al campaniei, realizarea de parteneriate de business fiind singura posibilitate de a implementa principiile economiei circulare.

O altă componentă a campaniei o reprezintă zona de educație, economia circulară și reciclarea fiind domenii puțin cunoscute și accesate în România. Cu toate acestea, implementarea de soluții și modele sustenabile poate aduce companiilor avantaje economice și nu numai. Astfel, componenta educativă a campaniei Metal pentru Viitor devine importantă prin efectele de conștientizare a managerilor din mediul privat și prin accesul la autorități publice și experți din domeniu. Dar educarea în domeniu trebuie realizată la toate nivelele, având în vedere că principiile economiei circulare includ și o schimbare de abordare din partea consumatorilor.

Web Efektiv a realizat întreg conceptul campaniei, precum și întreaga producție: platforma digitală metalpentruviitor.ro, un serial de producții video explicative realizate pe croma în studioul agenției, interviuri, precum și comunicarea completa în cadrul website-ului campaniei și pe canalele social media, inclusiv tot conținutul pentru canalul Youtube Metal pentru Viitor.

“Am construit campania Metal pentru Viitor pentru a deschide oportunități de parteneriate în industrie în vederea implementării economiei circulare. Se vorbește mult în ultima perioadă despre sustenabilitate și dezvoltare durabilă, iar situația economică din domeniul energiei și al resurselor naturale accentuează nevoia de a dezvolta noi soluții pentru dezvoltare industrială sustenabilă. De la aceste premise am pornit ideea campaniei Metal pentru Viitor, pentru ca apoi să identificăm și o nevoie reală de educare în domeniu, la toate nivelele. Acesta a fost și unul dintre motivele pentru care am ales platforma edupedu.ro pentru conferința digitală de lansare oficială a campaniei.
Legat de producțiile realizate, pot spune că am creat alături de echipa de producție toate elementele necesare pentru o comunicare și o expunere vizuală completă în digital. Desigur, asta fost și intenția pentru început, să acoperim zona de digital și în special conținut video și social media.
Suntem încrezători și avem semnale extrem de încurajatoare în ceea ce privește dezvoltarea ulterioară a acestei campanii. Ne propunem o întreagă serie de evenimente și producții pentru a facilita parteneriate industriale în vederea implementării economiei circulare, dar și pentru a crește nivelul de awareness asupra situațiilor delicate din legislație și din zona de implementare a acestor concepte.”Silvian Tomescu, fondator și creative director Web Efektiv.

Lansarea oficială a campaniei Metal pentru Viitor este marcată prin conferința digitală “Creator implicat – experiențe practice și viitorul economiei circulare”, organizată de Web Efektiv alături de edupedu.ro la care participă, alături de partenerii campaniei o serie de personalități de rang înalt și experți în domeniu.

De ce Metal pentru Viitor?
Metalele și aliajele acestora constituie elementele cele mai eficiente din punct de vedere al reciclării, iar dezvoltarea industrială este considerată ca fiind marcată de epoca metalului. Reciclarea este una dintre componentele sine qua non ale economiei circulare.

Vă prezentăm în continuare producțiile realizate de Web Efektiv în cadrul fazei inițiale a campaniei Metal pentru Viitor:

  • Identitatea vizuală a campaniei cu declinări pentru digital și video
  • Platforma digitală metalpentruviitor.ro
  • Serial de producții video pentru explicarea termenilor de bază din sfera reciclării, economiei circulare, sustenabilității și a dezvoltării durabile.
  • Interviuri video cu reprezentanți ai partenerilor și cu reprezentanți ai autorităților din domeniu
  • Producții video sub forma de animații grafice pentru prezentarea conceptului de economie circulară
  • Content și strategie pentru comunicare completă social media