MENIU

Mituri si realitati despre branding

Investitia in tehnicile traditionale de branding nu mai este eficienta. Digitalul castiga tot mai mult teren si tot mai multi antreprenori inteleg asta. Cand ne referim la branding-ul actual, este bine sa recunoastem o serie de mituri destul de frecvente in acest domeniu:

“Brandingul implica niste costuri mari”

Acesta este doar un mit. Fii selectiv si investeste in ceva semnificativ, de lunga durata. Alege o agentie cu servicii integrate pentru a economisi din costuri si pentru a-ti transforma ideea intr-un brand care sa fie pe placul clientilor tai. Contribuim la cresterea business-ului tau in fiecare zi prin intermediul promovarii in social media.

“Brandingul nu este o prioritate pentru afacerea mea”

Nu pierde timpul. Cercetarea de piata te poate ajuta sa te conectezi cu clientii si sa le expui o prima idee cu ce ai de oferit.

“Produsul meu se vinde oricum”.

Nu poti miza pe acest lucru, am un target larg. Ca un produs sa aiba succes va trebui sa aplici o abordare corecta incepand de la continut (descriere), packaging, fotografii care sa-ti puna produsul in valoare.

”Campania mea a luat sfarsit”

Activitatea in marketing este un proces continuu. Este foarte important sa te gandesti constant la strategia ta, astfel incat sa o dezvolti mereu. Apeleaza la o agentie de branding pentru a elabora un plan de marketing coerent, astfel incat brandul tau sa se diferentieze de concurenta.