MENIU

Intareste reputatia brandului prin fotografii profesionale!

Transmite mesajul dorit catre clientii si consumatorii brandului tau! Design-ul profesionist si fotografiile de calitate sunt indicatori extrem de importanti ce comunica o anumita pozitionare pentru afacerea ta. Impactul elementelor vizuale este atat de puternic, incat pentru 94% dintre consumatori design-ul unui website determina nivelul de incredere acordat, iar un rol important il au imaginile folosite.

Web Efektiv realizeaza fotografii digitale personalizate, dar utilizeaza in productie si fotografii de tip stock (fotografii cu drepturi de autor cumparate), in functie de fiecare situatie in parte.
Pentru a fi perceput in mod profesionist de consumatori, este recomandat sa folosesti intr-o proportie cat mai mare fotografii personalizate pentru afacerea ta. Realizarea unor fotografii dedicate pentru produsele si serviciile pe care le oferi, cat si pentru prezentarea companiei si a personalului aduce beneficii importante pe termen lung. Desigur sunt anumite situatii in care utilizarea unor fotografii de tip stock reprezinta o varianta mai potrivita. Iti prezentam principalele avantaje oferite de cele doua tipuri de imagini precum si situatiie in care este recomandata folosirea lor.

Avantaje ale productiei foto personalizate

1. Cresc reputatia brandului
Prezentarea locului in care iti desfasori activitatea sau a factorului uman din spatele afacerii tale reprezinta modalitati prin care demonstrezi transparenta si ajungi mai aproape de consumator. Pentru a obtine aceste efecte, fotografiile personalizate realizate in mod profesionist sunt singura varianata viabila. In schimb, daca folosesti fotografii de tip stock chiar si numai pentru a sugera aceste elemente, reputatia brandului va avea de suferit. Utilizatorii isi dau seama de cele mai multe ori daca imaginea pe care vrei sa o prezinti nu este reala.

2. Cresc increderea consumatorilor
Cand decid sa achizitioneze un produs sau servciu, consumatorii vor sa vada exact ceea ce urmeaza sa primeasca. Daca imaginile produselor tale nu reflecta realitatea, vor fi reticenti in a lua decizia de cumparare. Pe de alta parte, in momentul in care informatiile despre produs sunt personalizate si atractive, creste atat increderea in brand cat si disponibilitatea de achizitionare a produsului sau serviciului.

3. Afirmarea identitatii de brand
Orice brand isi doreste sa se diferentieze de competitie, si sa puna in evidenta acele caracteristici care il fac sa fie unic. Fotografiile profesioniste nu se refera numai la calitatea imaginii. Cadrele surprinse, lunina, culorile, tonurile trebuie sa dezvaluie imaginea unica promovata de brandul tau. Prin preluarea unor fotografii de tip stock nu vei putea obtine acest efect, pentru ca pur si simplu reprezinta conceptul… altcuiva. Cand vine vorba de imaginea brandului tau, toate elementele trebuie sa transmita un mesaj unitar – mesajul tau.

4. Drepturi de autor
In momentul in care dispui de o galerie de imagini personalizate le poti folosi pe termen nedefint, in orice context sau mediu de promovare. Uneori, fotografiile de tip stock impun unele limitari in acest sens.

Avantaje ale imaginilor de tip stock

1. Eficienta costuri
Fotografiile de tip stock au avantajul de a fi mai eficiente din punct de vedere al costurilor. In anumite situatii utilizarea acestora poate fi varianta optima. Alese in mod adecvat, pot fi folosite cu succes pentru a ilustra anumite elemente care nu sunt inerente imaginii brandului.

2. Diversitate
Un alt avantaj este reprezentat de oferta diversa in ceea ce priveste acest tip de fotografii. Sunt situatii in care un anumit proces este greu de reprezentat prin fotografii personalizate, sau in care este necesar un element vizual atractiv care nu ilustreaza in mod direct imaginea brandului tau. (de exemplu pentru ilustrarea unui articol nou pe website).

Cum alegi?
In prezentarea companiei, a personalului, a produselor sau serviciilor oferite, cu siguranta varianta recomandata este utilizarea fotografiilor personalizate. Fotografiile de tip stock pot reprezenta in anumite cazuri alegerea optima, insa aceste trebuie alese cu grija astfel incat sa eviti acele imagini folosite cu o frecventa ridicata si a cliseelor in ceea ce priveste compozitia.