MENIU

Creste vizibilitatea afacerii tale cu productii tiparite

Creste vizibilitatea brandului tau! Inceputul primaverii este un moment oportun pentru a pune la punct o strategie care sa te ajute sa iti intaresti pozitia in segmentul tau de activitate si sa determini o crestere a vanzarilor.

Cum poti atinge acest rezultat? O metoda potrivita este realizarea unei campanii print conceputa intr-un mod profesional, care iti va aduce rezultatele dorite.

Productiile print, cum ar fi flyerele, pliantele sau brosurile de prezentare au o serie de avantaje fata de alte medii de promovare:

Sunt la indemana – un material tiparit este disponibil consumatorului in orice moment acesta doreste, in timp de publicitatea digitala ramane un timp foarte scurt in campul vizual al utilizatorului.
Credibilitate – materialele printate confera legitimitate informatiei. Abundenta de bannere si popup-uri din mediul digital poate deveni coplesitoare, iar utilizatorii le evita uneori de teama infestarii dispozitvelor cu virusi. Publicitatea print in schimb nu prezinta nici un risc.
Dezvoltarea si sustinerea identitatii de brand – realizate corespunzator, determina o recunoastere mai usoara a brandului tau pentru clienti si te ajuta sa te diferentiezi de competitie.
O mai mare implicare din partea consumatorilor – consumatorii urmaresc cu mai multa atentie productiile printate decat paginile Web, al caror continut il ”scaneaza” uneori in cateva secunde pentru a trece foarte repede mai departe.
Tot mai multa vizibilitate in contextul dezvoltarii media digitale – cum din ce in ce mai multe companii se bazeaza pe advertisingul digital, realizarea unor productii tiparite se poate transforma intr-un avantaj competitiv.
Coduri QR – incorporarea codurilor QR pe materialele printate poate fi o solutie eficienta de a realiza o comunicare integrata offline-online catre publicul tau tinta.

Cu toate acestea, exista „voci” care sustin ca eficienta materialelor tiparite a scazut odata cu dezvoltarea mediului online si aparitia unui nou jucator – advertising-ul digital. Faptul ca procentele se impart intre mai multe medii de promovare a dus la o scadere in valoare absoluta a procentului dedicat materialelor printate, insa nu semnifica in realitate o scadere a eficientei acestora.

Desi flyerele, pliantele si brosurile par a fi omniprezente, utilizarea corespunzatoare a acestora are eficienta crescuta chiar daca media actuale sunt foarte variate.

Designul grafic, cat si textul incorporat in aceste materiale, trebuie realizate intr-un mod profesionist, care sa respecte identitatea vizuala a brandului tau, sa tina cont de strategiile care s-au dovedit a fi eficiente in realizarea acestor productii si sa aduca in acelasi timp un element de noutate pentru fiecare campanie print in parte.

Se impune mai mult ca niciodata sa apelezi la servicii profesionale pentru ca informatia despre produsele sau serviciile tale sa ajunga intr-un mod corespunzator catre publicul tinta si pentru a te diferentia de competitie. Cu cat imaginea pe care o prezinti clientilor tai este mai atragatoare, cu atat vor fi mai interesati sa descopere mai multe.

Productiile tiparite – pliante, flyere, brosuri de prezentare – sustin totodata dezvoltarea campaniilor din celelalte medii. De exemplu, in momentul lansarii unui website, este importanta integrarea unor materiale print in strategia de promovare. Aceste productii vor atrage utilizatorii catre noul website si vor ajuta in acelasi timp la o recunoastere mai usoara a brandului tau. Agentia Web Efektiv sustine si incurajeaza productiile simultane in diverse medii, pentru eficienta crescuta.