PRINT vs ONLINE: bugete alocate si avantaje

Un mediu dinamic, o lume aflata in permanenta miscare, noua, cu maxim potential care devine indispensabila in perioada actuala: mediul online. Pentru persoane, companii, pentru socializare, informare dar si pentru promovarea obiectului de activitate al oricarui tip de business, domeniul online este din ce in ce mai utilizat. Datorita eficientei dovedite prin targetarea clientilor sau partenerilor, prin posibilitatea de evaluare dar si cu costuri rationale, promovarea online este un domeniu actual, cu potential care merita valorificat continuu.

Depasind mijloacele de promovare utilizate in anii trecuti, online advertising promite rezultate reale atat celor ce doresc sa devina cunoscuti cat si clientilor care sunt in cautarea de produse sau servicii specifice. Raportand publicitatea online la mijloacele clasice de promovare se pot observa diferente nete de eficienta, rapiditate si costuri.

Fata de promovarea print, de exemplu, exista o serie de avantaje pe care online advertising le aduce. Rapiditatea, dincolo de granitele fizice, este un motiv pentru care promovarea online faciliteaza transmiterea unui mesaj sau cresterea notorietatii unui website la potentialii clienti oriunde in lume; de cealalta parte, circulatia ziarelor si a revistelor, flyerele, bannerele si afisele stradale limiteaza numarul consumatorilor pe care promovarea prin mijloace tiparite ii poate atinge. Concluzia este ca prin online advertising mesajul transmis poate ajunge la un numar mai mare de consumatori, clienti sau parteneri de afaceri din mai multe locuri si le permite extinderea prezentei in afara ariei de desfasurare fizica a activitatii. Reclamele print, fizice, sunt folosite pentru a targeta clientii dintr-o anumita zona.

Spre exemplu, o companie ce activeaza intr-un oras mic se poate promova in ziarul local pentru a ajunge la publicul tinta din acea zona sau poate imparti flyere trecatorilor. In online, nu exista limite. In ultimul timp publicitatea online a castigat teren in fata publicitatii print si datorita faptului ca numarul utilizatorilor de internet a crescut fata de ultimii ani astfel ca informarea, cumparaturile, prospectiile devin acum activitati pe care consumatorii le desfasoara online.
In Europa, publicitatea online s-a bucurat de o dezvoltarea simtitoare. Conform unui studiu Interactive Advertising Bureau Europe si IHS, cheltuielile cu promovarea online au crescut anul trecut in Europa cu 11,9%. In varful listei au fost Marea Britanie, urmata de Germania si Franta; cresteri surprinzatoare s-au inregistrat in Rusia (26,8%) si Turcia (23,3%).

Este avantajos sa utilizam campaniile de promovare online. Cu un continut profesionist, un mesaj creativ si un design deosebit, afacerea dumneavoastra detine rampa de crestere si dezvoltare. Cu costuri mai scazute decat publicitatea traditionala, dar avand si posibilitatea de a stabilii un target de clienti clar, prin online advertising, business-ul tau se adreseaza unei game mai mari de clienti din diferite zone, pe nivele de educatie, venituri sau preferinte.
Web Efektiv da personalitate mesajului dumneavoastra. Afacerea merita sa se dezvolte si in online, castigurile devin pe masura. Magazine online, cataloage, video advertising, prezentare, foto sau e-mail marketing, astazi toate acestea functioneaza, cumulat, in online cu o graitoare capacitate de reusita.